Vyřeší Váš problém dřív, než ho vůbec stihnete vyslovit! Věda a technika jdou kupředu mílovými kroky. Velké společnosti zlepšují své služby a světe div se, pokrok už ťuká na dveře i střediskům technické podpory. Nechci zde dělat žádnou reklamu bývalému Telecomu, ti z Vás, kteří mě znají, ví, jak si neustále stěžuji na výpadky připojení internetu, to se nezlepšilo. S čím si ale velice polepšili je právě řešení problémů technického rázu.

Pokud jste na tento článek zavítali omylem
a hledáte číslo na technickou podporu O2, pak:
Technická podpora: +420 800 02 02 02 (poruchy: volba 4) 
Bezplatná linka: +420 800 123 456

Již jednou jsem psal článek na podobné téma, kdy byl můj telefonát na linku technické podpory poněkud úsměvný, musím ale přiznat, že už tomu tak dávno není. Právě díky této zkušenosti jsem tento způsob volil až jako krajní možnost, pouze když to bylo nezbytně nutné. Než mi jednou automat na lince 800 123 456 sdělil, že budu přepojen přímo na technika. Asi jsem měl zrovna štěstí, on mi opravdu poradil. Dokonce znal i můj modem a doporučil mi lepší typ. Nevěřil jsem svým uším a nedůvěra ze mě začala pomalu opadat.

To ale stále není pointa tohoto článku. Společnost O2 musela nejspíš investovat velký kapitál do nákupu křišťálových koulí. Ano, křišťálových koulí. Stalo se mi to už asi 5 krát, chvílemi jsem se cítil i trochu trapně, když jsem hovořil s technikem a vysvětloval mu, že problém je už vlastně vyřešen... O co tedy jde: Jak jsem již zmiňoval, krátké výpadky připojení jsou u mě na denním pořádku. Pakliže trvá déle jak hodinu a půl, zvedám telefon. V prvních dvou případech jsem byl přepojen, popsal svůj problém, a než jsem domluvil internet naskočil a celý zbytek dne jel bez problémů. V dalších třech případech, z toho dokonce dva dny po sobě, stačilo vytočit číslo, vyčkat na hlas automatu a internet okamžitě naskočil. Žádné vysvětlování, popisování problému - než jsem byl přepojen na pracovníka, nebyl už důvod s ním hovořit.