Technická podpora
Můj rozhovor s operátorkou Vodafone
Svůj čtvrtý článek na téma technická podpora jsem málem ztratil. Naštěstí na mě vypadl při úklidu redakčního systému, a tak jsem hned dostal téma, kterým otevřít nový rok. Sloupeček "Vytvořeno" mi říká listopad 2019, ale já vím, že už tehdy šlo o zážitek minulý. I tak jsem se rozhodl nechat text v původní podobě a po všech těch letech mohu jen doufat, že se služby daného operátora zlepšily.
Můj rozhovor s technickou podporu Microsoft Windows
Tak si tu projíždím kategorie svého blogu a koukám na sekci Třeba, co jsem tím vlastně myslel. Hned dva články o technické podpoře O2 mi připomněly můj poslední telefonát na technickou podporu, tentokrát Microsoft Windows. A tak bych se o něj rád podělil.
O2 - Technická podpora 3. tisíciletí
Vyřeší Váš problém dřív, než ho vůbec stihnete vyslovit! Věda a technika jdou kupředu mílovými kroky. Velké společnosti zlepšují své služby a světe div se, pokrok už ťuká na dveře i střediskům technické podpory. Nechci zde dělat žádnou reklamu bývalému Telecomu, ti z Vás, kteří mě znají, ví, jak si neustále stěžuji na výpadky připojení internetu, to se nezlepšilo. S čím si ale velice polepšili je právě řešení problémů technického rázu.
Můj rozhovor s operátorkou Telecomu
Rozhodl sem se s Vámi podělit o tento můj neobvyklý rozhovor jednou operátorkou a jedním operátorem Českého Telecomu (V té době ještě Telecom) Stalo se to jednoho slunečného letního dne: již 2 dny mi nejela pevná linka. Po výpadku internetu, který trval už asi 4 hodiny jsem se rozhodl zavolat ze svého mobilního telefonu na technickou podporu...